Архив новини

GGBG с нов софтуер и сайт

28.07.2022
GGBG с нов софтуер и сайт

Работихме много върху сигурността. Опитахме се да улесним максимално и нашите оператори, за да съкратим времето за обработка на пратки. Най-важно за нас обаче бе да подобрим потребителското преживяване. Затова сме подготвили куп нови функционалности, които да Ви улеснят максимално:

  1. Нов, модерен и много по-функционален и интуитивен интерфейс. Информацията е подредена така, че да имате директен достъп до нея и да навигирате безпроблемно в новия сайт на GGBG.
  2. Пратките, получени чрез услугите “пазаруваме вместо вас” и “вземане от адрес”, ще се асоциират със заявките Ви за конкретната услуга. Какво променя това? След като обработим заявката и направим покупката (вземането) от Ваше име, ще въведем тракинг информация, за да можем да асоциираме получената в нашата база пратка с Вашата заявка. Така моментално ще разберете, че получената в базата ни в чужбина пратка, е именно подаръкът, който чакате с нетърпение.
  3. За да подобрим сигурността и за да не оперираме с лични данни, всяка пратка вече има индивидуален код, записан в сайта на GGBG. При получаване ще трябва да предоставите на оператора потребителски номер и този индивидуален код. Така елиминираме изцяло възможността друг клиент да вземе умишлено или неволно Вашата пратка.
  4. Подготвили сме нова система за обратна връзка чрез съобщения. Благодарение на нея може да асоциирате към съобщението пратка или услуга, за която имате запитване, както и да следите цялата кореспонденция по темата. Ще знаете и името на конкретния оператор, който комуникира с вас.
  5. В новата система ще бъдат обслужвани и курсовете от България към Англия и Германия. В тях, подобно на курсовете, които пристигат от изброените държави, ще получавате известия за получаването и движението на Вашите пратки. Ще може да следите и датите на потегляне и пристигане на всеки курс.
  6. Новата система може да обслужва и разделяне на курсовете на различни превози (различните камиони, в които пътуват пратките). Така не се налага да чакате всички превози в курса да са пристигнали, за да получите пратките си. В резултат ще се съкратим значително времето за обслужване и ще оптимизираме складовото пространство. Цената за вас остава непроменена, тъй като пратките от различни превози, но в един курс, ще се таксуват спрямо общото им тегло, а не по отделно.
  7. Оптимизирахме системата за ВИП услуги. Нормалните ВИП заявки остават валидни, но новите функционалности на ВИП абонамента го правят предпочитана опция заради улеснената процедура и наличните отстъпки. Активирате и деактивирате по всяко време. Още при втората получена ВИП пратка в курса получавате отстъпка за услугата от 15%, а при пета и всяка следваща – 30%. При абонамент няма да е необходимо и да въвеждате тракинг информация за очакваната ВИП пратка. Пестите време и премахвате шанса пратката да пристигне преди обработката на ВИП заявката, което би я направило неизпълнима.
  8. Системата ни вече калкулира автоматично таксата за съхранение. Това става за всяка неполучена пратка, пристигнала преди повече от десет дни в офиса ни в София.
  9. Направихме пълна интеграция на софтуера на GGBG със системата на Еконт. Повече информация може да намерите в съответната новина в секцията новини.

Обновете паролата си в новия сайт на GGBG

07.08.2022
Обновете паролата си в новия сайт на GGBG

Осъвременената система за криптиране в новия софтуер на GGBG налага смяна на паролите. Това са стъпките, които трябва да следвате, за да въведете нова парола:

  1. Натиснете "Вход/Регистрация" (най-горе вдясно на сайта).
  2. Натиснете "Забравена парола?".
  3. Въведете в полето имейл адреса, с който сте се регистрирали в нашия сайт.
  4. Ако сте въвели адреса коректно, ще получите на екран съобщение "Линк за потвърждение на заявката е изпратен на посочения e-mail адрес".
  5. Проверете Вашия имейл за получено съобщение и последвайте линка. 
  6. Ще бъдете препратени към страница за въвеждане на нова парола.
  7. След като завършите процедурата, ще получите уведомителен имейл за промяната и ще можете да влезете в сайта с имейла си и нововъведената парола.

Заради новите системи за валидация на физически адреси и телефонни номера е възможно някои полета да изискват опресняване. Ако това се отнася за Вас, при първи вход в системата ще бъдете автоматично отведени до екран за РЕДАКЦИЯ НА ЛИЧНИ ДАННИ, където ще можете да направите съответните корекции.

Интеграцията на системата ни с Еконт (можете да прочетете повече в секция новини) изисква да въведете наново адреси за доставка (само ако ползвате начин на получаване, който изисква адрес).

ВАЖНО! Начинът на получаване в новия софтуер ще бъде настроен по подразбиране на "От офис София, Младост". Ако желаете промяна, влезте в меню "Адреси и получаване". Ако имате пратки, които вече пътуват и искате да ползвате доставка за тях, моля, изпратете заявка за смяна на начина на получаване от меню "Пратки". Описание как да подадете такава заявка има в жълтото каре на посочения линк.

Интегрирахме системата си с Еконт

28.07.2022
Интегрирахме системата си с Еконт

При разработката на новата система на GGBG се погрижихме за удобството и скоростта на обслужване на всички наши клиенти, които предпочитат да получават пратките си по Еконт. Ние работим по-бързо, а Вие получавате следните предимства:

  1. Номерът на Вашата товарителница излиза директно в личния Ви профил веднага след създаването ѝ. Той е с линк към уебсайта на Еконт, където можете да следите движението ѝ.
  2. Когато пратката Ви е предадена към Еконт, статутът ѝ в нашата система автоматично ще се промени на “в разнос”, а когато бъде доставена, автоматично ще стане “приключено”. Така няма да има разминаване между реалното състояние на пратката и отразеното в системата.
  3. Край на грешките поради неточно въведени адреси. Всички адреси вече са синхронизирани и още при самото им въвеждане ще се прави проверка в адресната книга на Еконт. По тази причина в новата система ще трябва да обновите начините си за получаване, както и адресите към тях, ако е необходимо.
  4. При доставка до офис на Еконт ще се избира конкретен офис на Еконт, а не адрес. Така ще се избегне възможността пратката Ви да бъде доставена в грешен офис.

ВАЖНО! Начинът на получаване в новия софтуер ще бъде настроен по подразбиране на "От офис София, Младост". Ако желаете промяна, влезте в меню "Адреси и получаване". Ако имате пратки, които вече пътуват и искате да ползвате доставка за тях, моля, изпратете заявка за смяна на начина на получаване от меню "Пратки". Описание как да подадете такава заявка има в жълтото каре на посочения линк.

График коледни и новогодишни празници

20.12.2023
График коледни и новогодишни празници

Драги клиенти,
Споделяме с Вас графика ни за коледните и новогодишни празници:

Офисът ни в София ще работи от 9ч. до 12ч. на 24-ти декември, а 25-ти и 26-ти, както и 1 януари, ще бъдат почивни дни.
В същите почивни дни ще почива и екипът ни в Лондон (25.12, 26.12 и 01.01)
За колегите ни в Берлин - 25-ти, 26-ти и 30-ти декември и първи януари. Освен това немският ни офис ще работи с ограничено работно време и в дните между 27-ми и 29-ти - от 9:00ч. до 14:30ч., като с предварителна уговорка може да се организира и посещение извън това време.
В САЩ почивни дни ще бъдат 23-ти, 24-ти и 25-ти декември, както и 1 януари.
Екипът на GGBG Ви пожелава Весело посрещане на празниците!

Курсове Германия - България

08.01.2024
Курсове 	Германия - България

Драги клиенти,

Вторият превоз с номер 511 от Курс от Германия #1283 ще потегли със закъснение на дата 31.01.2024 г.

 

Извиняваме се за причиненото неудобство.

Възможни закъснения

08.12.2023
Възможни закъснения

Уважаеми киленти,

Курс № 1268 от Великобритания е на няколко части и се очаква да бъде в целия си обем в София на дата 22.12.2023г.

Курс № 1269 от Германия се очаква да се раздава на 19.12 2023г.

Курс № 1270 от Германия се очаква да пристигне на 20.12.2023г.

Поради тежката пътна обстановка в Европа и натоварения международен трафик около декемврийските празници, както и международния черен петък напомняме, че през този месец всички услуги могат да имат закъснения. Във връзка с това можете да предприемете следните действия с цел по-бързо получаване на вашите пратки:
- За да избегнете традиционните за това време опашки пред нашия офис, се насочете към използване на доставка с куриер, или наш доставчик.
- Поръчвайте подаръци колкото се може по-рано, за да има по-голям шанс да пристигнат навреме.
- Организирайте вземането на вашите пратки възможно най-бързо.

Благодарим Ви за разбирането.


 

Последни курсове за годината

13.12.2023
Последни курсове за годината
Драги клиенти, краят на 2023 година наближава.
График за последен транспорт:    

 

Великобритания - България  - 17.12.2023г. 

Германия - България  - 23.12 2023г.

 
Очакваме Вашите поръчки и колети на адресите ни.
Весели празници!

Почивен ден в Германия

17.05.2023
Почивен ден в Германия

Драги клиенти,18.05 (четвъртък) е официален празник и неработен ден за Германия.

Подготовката за предстоящия курс с номер #1186 ще се извърши включително в събота 20.05.

Очакваме курсът да потегли със закъснение.

 

Планирано спиране на сайта

30.01.2024
Планирано спиране на сайта

На 31 януари 2024г.(сряда), в 06:00ч. ще започне процедура по надграждане на сървърния ни софтуер. Процедурата ще прекъсне достъпа до услугата ни и е с планирано времетраене до два часа.

Извиняваме се за причиненото неудобство!

Ден на българската писменост, просвета и култура

23.05.2023
Ден на българската писменост, просвета и култура

Драги клиенти, на официалния празник на буквите ще работим извънредно с пълно работно време от 10:00 до 20:00 часа, за да можете да получавате Вашите пратки и колети.

Очакваме Ви.

 

Горе

Имате въпрос?

Модулът за комуникация изисква идентификация. Влезте в своя профил или регистрирайте нов профил.

Нашият уебсайт използва бисквитки, за да персонализира съдържанието, както и за да анализира нашия трафик.

Изберете какъв вид бисквитки разрешавате да използваме или прочетете нашата "Политика за използване на бисквитки".

Приемам