Архив новини
GGBG с нов софтуер и сайт

Работихме много върху сигурността. Опитахме се да улесним максимално и нашите оператори, за да съкратим времето за обработка на пратки. Най-важно за нас обаче бе да подобрим потребителското преживяване. Затова сме подготвили куп нови функционалности, които да Ви улеснят максимално:
- Нов, модерен и много по-функционален и интуитивен интерфейс. Информацията е подредена така, че да имате директен достъп до нея и да навигирате безпроблемно в новия сайт на GGBG.
- Пратките, получени чрез услугите “пазаруваме вместо вас” и “вземане от адрес”, ще се асоциират със заявките Ви за конкретната услуга. Какво променя това? След като обработим заявката и направим покупката (вземането) от Ваше име, ще въведем тракинг информация, за да можем да асоциираме получената в нашата база пратка с Вашата заявка. Така моментално ще разберете, че получената в базата ни в чужбина пратка, е именно подаръкът, който чакате с нетърпение.
- За да подобрим сигурността и за да не оперираме с лични данни, всяка пратка вече има индивидуален код, записан в сайта на GGBG. При получаване ще трябва да предоставите на оператора потребителски номер и този индивидуален код. Така елиминираме изцяло възможността друг клиент да вземе умишлено или неволно Вашата пратка.
- Подготвили сме нова система за обратна връзка чрез съобщения. Благодарение на нея може да асоциирате към съобщението пратка или услуга, за която имате запитване, както и да следите цялата кореспонденция по темата. Ще знаете и името на конкретния оператор, който комуникира с вас.
- В новата система ще бъдат обслужвани и курсовете от България към Англия и Германия. В тях, подобно на курсовете, които пристигат от изброените държави, ще получавате известия за получаването и движението на Вашите пратки. Ще може да следите и датите на потегляне и пристигане на всеки курс.
- Новата система може да обслужва и разделяне на курсовете на различни превози (различните камиони, в които пътуват пратките). Така не се налага да чакате всички превози в курса да са пристигнали, за да получите пратките си. В резултат ще се съкратим значително времето за обслужване и ще оптимизираме складовото пространство. Цената за вас остава непроменена, тъй като пратките от различни превози, но в един курс, ще се таксуват спрямо общото им тегло, а не по отделно.
- Оптимизирахме системата за ВИП услуги. Нормалните ВИП заявки остават валидни, но новите функционалности на ВИП абонамента го правят предпочитана опция заради улеснената процедура и наличните отстъпки. Активирате и деактивирате по всяко време. Още при втората получена ВИП пратка в курса получавате отстъпка за услугата от 15%, а при пета и всяка следваща – 30%. При абонамент няма да е необходимо и да въвеждате тракинг информация за очакваната ВИП пратка. Пестите време и премахвате шанса пратката да пристигне преди обработката на ВИП заявката, което би я направило неизпълнима.
- Системата ни вече калкулира автоматично таксата за съхранение. Това става за всяка неполучена пратка, пристигнала преди повече от десет дни в офиса ни в София.
- Направихме пълна интеграция на софтуера на GGBG със системата на Еконт. Повече информация може да намерите в съответната новина в секцията новини.
Интегрирахме системата си с Еконт

При разработката на новата система на GGBG се погрижихме за удобството и скоростта на обслужване на всички наши клиенти, които предпочитат да получават пратките си по Еконт. Ние работим по-бързо, а Вие получавате следните предимства:
- Номерът на Вашата товарителница излиза директно в личния Ви профил веднага след създаването ѝ. Той е с линк към уебсайта на Еконт, където можете да следите движението ѝ.
- Когато пратката Ви е предадена към Еконт, статутът ѝ в нашата система автоматично ще се промени на “в разнос”, а когато бъде доставена, автоматично ще стане “приключено”. Така няма да има разминаване между реалното състояние на пратката и отразеното в системата.
- Край на грешките поради неточно въведени адреси. Всички адреси вече са синхронизирани и още при самото им въвеждане ще се прави проверка в адресната книга на Еконт. По тази причина в новата система ще трябва да обновите начините си за получаване, както и адресите към тях, ако е необходимо.
- При доставка до офис на Еконт ще се избира конкретен офис на Еконт, а не адрес. Така ще се избегне възможността пратката Ви да бъде доставена в грешен офис.
ВАЖНО! Начинът на получаване в новия софтуер ще бъде настроен по подразбиране на "От офис София, Младост". Ако желаете промяна, влезте в меню "Адреси и получаване". Ако имате пратки, които вече пътуват и искате да ползвате доставка за тях, моля, изпратете заявка за смяна на начина на получаване от меню "Пратки". Описание как да подадете такава заявка има в жълтото каре на посочения линк.
Обновете паролата си в новия сайт на GGBG

Осъвременената система за криптиране в новия софтуер на GGBG налага смяна на паролите. Това са стъпките, които трябва да следвате, за да въведете нова парола:
- Натиснете "Вход/Регистрация" (най-горе вдясно на сайта).
- Натиснете "Забравена парола?".
- Въведете в полето имейл адреса, с който сте се регистрирали в нашия сайт.
- Ако сте въвели адреса коректно, ще получите на екран съобщение "Линк за потвърждение на заявката е изпратен на посочения e-mail адрес".
- Проверете Вашия имейл за получено съобщение и последвайте линка.
- Ще бъдете препратени към страница за въвеждане на нова парола.
- След като завършите процедурата, ще получите уведомителен имейл за промяната и ще можете да влезете в сайта с имейла си и нововъведената парола.
Заради новите системи за валидация на физически адреси и телефонни номера е възможно някои полета да изискват опресняване. Ако това се отнася за Вас, при първи вход в системата ще бъдете автоматично отведени до екран за РЕДАКЦИЯ НА ЛИЧНИ ДАННИ, където ще можете да направите съответните корекции.
Интеграцията на системата ни с Еконт (можете да прочетете повече в секция новини) изисква да въведете наново адреси за доставка (само ако ползвате начин на получаване, който изисква адрес).
ВАЖНО! Начинът на получаване в новия софтуер ще бъде настроен по подразбиране на "От офис София, Младост". Ако желаете промяна, влезте в меню "Адреси и получаване". Ако имате пратки, които вече пътуват и искате да ползвате доставка за тях, моля, изпратете заявка за смяна на начина на получаване от меню "Пратки". Описание как да подадете такава заявка има в жълтото каре на посочения линк.
Почивен ден в Германия

Драги клиенти,18.05 (четвъртък) е официален празник и неработен ден за Германия.
Подготовката за предстоящия курс с номер #1186 ще се извърши включително в събота 20.05.
Очакваме курсът да потегли със закъснение.
Ден на българската писменост, просвета и култура

Драги клиенти, на официалния празник на буквите ще работим извънредно с пълно работно време от 10:00 до 20:00 часа, за да можете да получавате Вашите пратки и колети.
Очакваме Ви.
Ден на Освобождението на България

Драги клиенти, на националния празник 3.03 ще работим от 10:00 до 18:00 часа.
На 4.03(събота), ще работим от 11:00 до 16:00 часа.
GGBG Ви пожелава Честит Празник!
Работно време в празничния ден

Драги клиенти, ще работим на 08.05 (понеделник) с пълно работно време - извънредно.
От 10:00 до 20:00 часа ще можете да получавате Вашите пратки и колети на адреса ни в Младост 1А.
Заповядайте.
Почивни дни в Германия

Драги клиенти, поради официалните празници в Германия и затруднения в организацията на транспорта, вторият превоз на курс #1085 се движи със закъснение. Очаквано пристигане 5.11.2022 г.
Извиняваме се за причиненото неудобство и благодарим за Вашето разбиране.
Великден - православен

Информация за работни и почивки дни по празниците за офис София:
Работни:
14.04 (разпети петък)
Почивки:
От 15.04 (събота) -17.04 (понеделник) включително
Всички ни други адреси по места работят с непроменен график
Намаления, Празници, Срокове

Драги клиенти, дойде периодът на годишните намаления. Предстоят и най-светлите празници за годината, за които получаваме лични багажи и колети от Вас за доставка до Вашите близки.
С оглед на големите обеми, които се приемат на адресите ни, са възможни известни забавяния спрямо предварително обявените срокове.
Искаме да Ви информираме, че относно целия процес, от постъпването и завеждането на пратки, потеглянето и пристигането на курсове, както и разтоварване, разпределяне и издаване,
се изисква по-голямо технологично време за обработка.
Благодарим за Вашето разбиране.
- 1
- 2