Архив новини

Последни курсове за годината

06.12.2022
Последни курсове за годината
Драги клиенти, краят на 2022 година наближава.
Искаме да Ви информираме за последните ни курсове тази година.
 
Курсове от България:
Курс в посока Германия - потегляне 09.12.
Курс в посока Англия - потегляне      13.12.

 

Курсове за България:
Курс от САЩ - потеглил на 02.12.
Курс от Испания с дата на потегляне   12.12.
Курс от Германия с дата на потегляне 16.12.
Курс от Ангия с дата на потегляне         17.12.
 
Очакваме Вашите поръчки и колети на адресите ни.
Весели празници!
 

Намаления, Празници, Срокове

30.11.2022
Намаления, Празници, Срокове

Драги клиенти, дойде периодът на годишните намаления. Предстоят и най-светлите празници за годината, за които получаваме лични багажи и колети от Вас за доставка до Вашите близки.

С оглед на големите обеми, които се приемат на адресите ни, са възможни известни забавяния спрямо предварително обявените срокове.

Искаме да Ви информираме, че относно целия процес, от постъпването и завеждането на пратки, потеглянето и пристигането на курсове, както и разтоварване, разпределяне и издаване,

се изисква по-голямо технологично време за обработка.

 

Благодарим за Вашето разбиране.

Обновете паролата си в новия сайт на GGBG

07.08.2022
Обновете паролата си в новия сайт на GGBG

Осъвременената система за криптиране в новия софтуер на GGBG налага смяна на паролите. Това са стъпките, които трябва да следвате, за да въведете нова парола:

  1. Натиснете "Вход/Регистрация" (най-горе вдясно на сайта).
  2. Натиснете "Забравена парола?".
  3. Въведете в полето имейл адреса, с който сте се регистрирали в нашия сайт.
  4. Ако сте въвели адреса коректно, ще получите на екран съобщение "Линк за потвърждение на заявката е изпратен на посочения e-mail адрес".
  5. Проверете Вашия имейл за получено съобщение и последвайте линка. 
  6. Ще бъдете препратени към страница за въвеждане на нова парола.
  7. След като завършите процедурата, ще получите уведомителен имейл за промяната и ще можете да влезете в сайта с имейла си и нововъведената парола.

Заради новите системи за валидация на физически адреси и телефонни номера е възможно някои полета да изискват опресняване. Ако това се отнася за Вас, при първи вход в системата ще бъдете автоматично отведени до екран за РЕДАКЦИЯ НА ЛИЧНИ ДАННИ, където ще можете да направите съответните корекции.

Интеграцията на системата ни с Еконт (можете да прочетете повече в секция новини) изисква да въведете наново адреси за доставка (само ако ползвате начин на получаване, който изисква адрес).

ВАЖНО! Начинът на получаване в новия софтуер ще бъде настроен по подразбиране на "От офис София, Младост". Ако желаете промяна, влезте в меню "Адреси и получаване". Ако имате пратки, които вече пътуват и искате да ползвате доставка за тях, моля, изпратете заявка за смяна на начина на получаване от меню "Пратки". Описание как да подадете такава заявка има в жълтото каре на посочения линк.

GGBG с нов софтуер и сайт

28.07.2022
GGBG с нов софтуер и сайт

Работихме много върху сигурността. Опитахме се да улесним максимално и нашите оператори, за да съкратим времето за обработка на пратки. Най-важно за нас обаче бе да подобрим потребителското преживяване. Затова сме подготвили куп нови функционалности, които да Ви улеснят максимално:

  1. Нов, модерен и много по-функционален и интуитивен интерфейс. Информацията е подредена така, че да имате директен достъп до нея и да навигирате безпроблемно в новия сайт на GGBG.
  2. Пратките, получени чрез услугите “пазаруваме вместо вас” и “вземане от адрес”, ще се асоциират със заявките Ви за конкретната услуга. Какво променя това? След като обработим заявката и направим покупката (вземането) от Ваше име, ще въведем тракинг информация, за да можем да асоциираме получената в нашата база пратка с Вашата заявка. Така моментално ще разберете, че получената в базата ни в чужбина пратка, е именно подаръкът, който чакате с нетърпение.
  3. За да подобрим сигурността и за да не оперираме с лични данни, всяка пратка вече има индивидуален код, записан в сайта на GGBG. При получаване ще трябва да предоставите на оператора потребителски номер и този индивидуален код. Така елиминираме изцяло възможността друг клиент да вземе умишлено или неволно Вашата пратка.
  4. Подготвили сме нова система за обратна връзка чрез съобщения. Благодарение на нея може да асоциирате към съобщението пратка или услуга, за която имате запитване, както и да следите цялата кореспонденция по темата. Ще знаете и името на конкретния оператор, който комуникира с вас.
  5. В новата система ще бъдат обслужвани и курсовете от България към Англия и Германия. В тях, подобно на курсовете, които пристигат от изброените държави, ще получавате известия за получаването и движението на Вашите пратки. Ще може да следите и датите на потегляне и пристигане на всеки курс.
  6. Новата система може да обслужва и разделяне на курсовете на различни превози (различните камиони, в които пътуват пратките). Така не се налага да чакате всички превози в курса да са пристигнали, за да получите пратките си. В резултат ще се съкратим значително времето за обслужване и ще оптимизираме складовото пространство. Цената за вас остава непроменена, тъй като пратките от различни превози, но в един курс, ще се таксуват спрямо общото им тегло, а не по отделно.
  7. Оптимизирахме системата за ВИП услуги. Нормалните ВИП заявки остават валидни, но новите функционалности на ВИП абонамента го правят предпочитана опция заради улеснената процедура и наличните отстъпки. Активирате и деактивирате по всяко време. Още при втората получена ВИП пратка в курса получавате отстъпка за услугата от 15%, а при пета и всяка следваща – 30%. При абонамент няма да е необходимо и да въвеждате тракинг информация за очакваната ВИП пратка. Пестите време и премахвате шанса пратката да пристигне преди обработката на ВИП заявката, което би я направило неизпълнима.
  8. Системата ни вече калкулира автоматично таксата за съхранение. Това става за всяка неполучена пратка, пристигнала преди повече от десет дни в офиса ни в София.
  9. Направихме пълна интеграция на софтуера на GGBG със системата на Еконт. Повече информация може да намерите в съответната новина в секцията новини.

Интегрирахме системата си с Еконт

28.07.2022
Интегрирахме системата си с Еконт

При разработката на новата система на GGBG се погрижихме за удобството и скоростта на обслужване на всички наши клиенти, които предпочитат да получават пратките си по Еконт. Ние работим по-бързо, а Вие получавате следните предимства:

  1. Номерът на Вашата товарителница излиза директно в личния Ви профил веднага след създаването ѝ. Той е с линк към уебсайта на Еконт, където можете да следите движението ѝ.
  2. Когато пратката Ви е предадена към Еконт, статутът ѝ в нашата система автоматично ще се промени на “в разнос”, а когато бъде доставена, автоматично ще стане “приключено”. Така няма да има разминаване между реалното състояние на пратката и отразеното в системата.
  3. Край на грешките поради неточно въведени адреси. Всички адреси вече са синхронизирани и още при самото им въвеждане ще се прави проверка в адресната книга на Еконт. По тази причина в новата система ще трябва да обновите начините си за получаване, както и адресите към тях, ако е необходимо.
  4. При доставка до офис на Еконт ще се избира конкретен офис на Еконт, а не адрес. Така ще се избегне възможността пратката Ви да бъде доставена в грешен офис.

ВАЖНО! Начинът на получаване в новия софтуер ще бъде настроен по подразбиране на "От офис София, Младост". Ако желаете промяна, влезте в меню "Адреси и получаване". Ако имате пратки, които вече пътуват и искате да ползвате доставка за тях, моля, изпратете заявка за смяна на начина на получаване от меню "Пратки". Описание как да подадете такава заявка има в жълтото каре на посочения линк.

Почивен ден в Германия

29.09.2022
Почивен ден в Германия

Драги клиенти, искаме да информираме, че на 3.10.2022г. (понеделник), се чества обединението на Германия и е официален празник, и неработен ден.

Куриерските фирми няма да извършват доставки си, както и складът ни на място ще бъде в почивка.

Може да ни посещавате от дата 4.10. 2022г.

Събота 03.12.

30.11.2022
Събота 03.12.

Скъпи приятели, тази събота, 03.12.2022 г. ще работим извънредно за Вас с удължено работно време:

10:00 до 20:00 часа.

 

Заповядайте!

 

 

Почивни дни в Германия

31.10.2022
Почивни дни в Германия

Драги клиенти, поради официалните празници в Германия и затруднения в организацията на транспорта, вторият превоз на курс #1085 се движи със закъснение. Очаквано пристигане 5.11.2022 г.

Извиняваме се за причиненото неудобство и благодарим за Вашето разбиране.

Горе

Имате въпрос?

Модулът за комуникация изисква идентификация. Влезте в своя профил или регистрирайте нов профил.

Нашият уебсайт използва бисквитки, за да персонализира съдържанието, както и за да анализира нашия трафик.

Изберете какъв вид бисквитки разрешавате да използваме или прочетете нашата "Политика за използване на бисквитки".

Приемам