Закъснения

Курсове от Германия

Вижте още

Драги клиенти,
Поради забавяния в графиците на транспортната фирма, курсовете от Германия потеглят със закъснения. Курс #1483 закъснява с потеглянето си и се очаква да пристигне в България с няколко дни закъснение. Следете Вашите мейли и статус в профила относно пристигането. 
Съжаляваме за причиненото неудобство.

Работно време Офис София

Понеделник до петък
10:00 – 20:00
Събота
11:00 – 16:00

Вижте още

Местонахождение и работно време на адресите ни по места:

 

Великобритания: Unit 8 GGBG, Optima Park,Thames road,
Dartford, Kent
DA1 4QX - Работно време (по локално време в Англия):

Понеделник до петък
09:00 – 17:00
Събота
09:00ч – 15:00

 

Германия: Maerkische Allee 193, Abt 9, 12681 Berlin

Работно време (по локално време в Германия):


Понеделник до петък 09:00 - 17:30 (четвъртък до 18:00)
Събота 09:00 - 13:00

 

САЩ: 879 N Central Ave,
Wood Dale, IL 60191

Работно време (по локално време в Чикаго):
Понеделник до петък
09:00ч – 17:00

GGBG с нов софтуер и сайт

Прочетете тук за новите функционалности и удобства

Вижте още

Работихме много върху сигурността. Опитахме се да улесним максимално и нашите оператори, за да съкратим времето за обработка на пратки. Най-важно за нас обаче бе да подобрим потребителското преживяване. Затова сме подготвили куп нови функционалности, които да Ви улеснят максимално:

  1. Нов, модерен и много по-функционален и интуитивен интерфейс. Информацията е подредена така, че да имате директен достъп до нея и да навигирате безпроблемно в новия сайт на GGBG.
  2. Пратките, получени чрез услугите “пазаруваме вместо вас” и “вземане от адрес”, ще се асоциират със заявките Ви за конкретната услуга. Какво променя това? След като обработим заявката и направим покупката (вземането) от Ваше име, ще въведем тракинг информация, за да можем да асоциираме получената в нашата база пратка с Вашата заявка. Така моментално ще разберете, че получената в базата ни в чужбина пратка, е именно подаръкът, който чакате с нетърпение.
  3. За да подобрим сигурността и за да не оперираме с лични данни, всяка пратка вече има индивидуален код, записан в сайта на GGBG. При получаване ще трябва да предоставите на оператора потребителски номер и този индивидуален код. Така елиминираме изцяло възможността друг клиент да вземе умишлено или неволно Вашата пратка.
  4. Подготвили сме нова система за обратна връзка чрез съобщения. Благодарение на нея може да асоциирате към съобщението пратка или услуга, за която имате запитване, както и да следите цялата кореспонденция по темата. Ще знаете и името на конкретния оператор, който комуникира с вас.
  5. В новата система ще бъдат обслужвани и курсовете от България към Англия и Германия. В тях, подобно на курсовете, които пристигат от изброените държави, ще получавате известия за получаването и движението на Вашите пратки. Ще може да следите и датите на потегляне и пристигане на всеки курс.
  6. Новата система може да обслужва и разделяне на курсовете на различни превози (различните камиони, в които пътуват пратките). Така не се налага да чакате всички превози в курса да са пристигнали, за да получите пратките си. В резултат ще се съкратим значително времето за обслужване и ще оптимизираме складовото пространство. Цената за вас остава непроменена, тъй като пратките от различни превози, но в един курс, ще се таксуват спрямо общото им тегло, а не по отделно.
  7. Оптимизирахме системата за ВИП услуги. Нормалните ВИП заявки остават валидни, но новите функционалности на ВИП абонамента го правят предпочитана опция заради улеснената процедура и наличните отстъпки. Активирате и деактивирате по всяко време. Още при втората получена ВИП пратка в курса получавате отстъпка за услугата от 15%, а при пета и всяка следваща – 30%. При абонамент няма да е необходимо и да въвеждате тракинг информация за очакваната ВИП пратка. Пестите време и премахвате шанса пратката да пристигне преди обработката на ВИП заявката, което би я направило неизпълнима.
  8. Системата ни вече калкулира автоматично таксата за съхранение. Това става за всяка неполучена пратка, пристигнала преди повече от десет дни в офиса ни в София.
  9. Направихме пълна интеграция на софтуера на GGBG със системата на Еконт. Повече информация може да намерите в съответната новина в секцията новини.

Други услуги

Пазаруваме вместо вас

Когато заявите услугата "пазаруваме вместо вас", носим отговорност и покриваме рисковете при онлайн покупка.

  • Изпращате ни линк към стоката, която желаете да закупим
  • Извършваме покупката
  • Доставяме до България
  • Носим пълната отговорност за вашата покупка

ВИП

Ваша пратка има нужда от специална грижа, а вие - от допълнителна информация? Заявете ВИП!

  • Преглед и снимане на съдържанието
  • Преопаковане
  • Превозване в противоударен контейнер
  • Връщане на изпращача

Вземане от адрес

Търговецът, от който пазарувате, не може да осигури доставка до нашата база. Заявете "вземане от адрес"!

  • Изпратете ни контакти на търговеца
  • Ние уговаряме вземането на пратката
  • Транспортираме до нашата база
  • Доставяме до България

Кои сме ние

GGBG е компания за доставки от чужбина. Основана е през декември 2012 г., когато е извършена и първата клиентска регистрация.

Вижте още

Извършваме регулярни курсове с превоз на клиентски пратки от Англия, Германия и САЩ.

Извършваме клиентски покупки като посредник между клиента и търговеца, като поемаме цялата отговорност за сделката.

Доставяме до България пратки, поръчани от нашите клиенти, от всички краища на света.

Регистрирани потребители

Обслужени курсове

Обработени заявки

Доставени пратки
Горе

Имате въпрос?

Модулът за комуникация изисква идентификация. Влезте в своя профил или регистрирайте нов профил.

Нашият уебсайт използва бисквитки, за да персонализира съдържанието, както и за да анализира нашия трафик.

Изберете какъв вид бисквитки разрешавате да използваме или прочетете нашата "Политика за използване на бисквитки".

Приемам